جلسه ویژه و تخصصی ستاد برگزاری همایش بین‌المللی مرجعیت علمی در عصر ظهور برگزار شد.
03 مهر 1402
جلسه ویژه و تخصصی ستاد برگزاری همایش بین‌المللی مرجعیت علمی در عصر ظهور برگزار شد.

جلسه ویژه همایش بین‌المللی مرجعیت علمی در عصر ظهور ،از سلسله همایش های جشنواره امامت و مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی که به میزبانی واحد مشهد برگزار خواهد شد با حضور هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی مشهد و مسئولین استانی دانشگاه روز دوشنبه ۳ مهرماه برگزار شد .

در این نشست دکتر مرادی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی، حجت الاسلام حسینی مطلق رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد استان، دکتر ناطق معاون هماهنگی استان، دکتر دبیری، دکتر پیمانیزاد، دکتر یساقی ،دکتر شهابی، معاونین پژوهشی فرهنگی آموزشی و توسعه استان و سید جواد جعفری مدیر عامل موسسه امامت و مهدویت حضور یافتند .

دکتر دبیری به عنوان دبیر برگزاری این همایش ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته تاکنون از برگزاری جلسات متعدد تخصصی علمی پیرامون محتوای همایش و نحوه بررسی آثار خبر داد .
همچنین زمان رونمایی از پوستر و حضور مسئولین کشوری در این رویداد مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

دکتر مرادی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی نیز ضمن قدردانی از فعالیت اعضای ستاد در روند برگزاری این همایش بر بسترسازی و جریان سازی این همایش با توجه به نام و محتوای آثار اشاره کرد و این رویداد را فرصت مغتنمی برای حضور دانشمندان و مشتاقان موضوعات مرتبط دانست و بر اهتمام بیشتر دست اندرکاران تاکید کرد .

سید جواد جعفری مدیرعامل موسسه امامت و مهدویت نیز در سخنانی از نحوه فعالیت سایر استان ها و همایش‌های مرتبط آنان سخن گفت و خواستار تسریع و اطلاع رسانی بیشتر در زمینه این همایش شد .

حجت الاسلام دکتر حسینی مطلق نیز انتخاب موضوع مرجعیت علمی در عصر ظهور را بسیار هوشمندانه و ارزشمند توصیف نمود و تقسیم و تشریح وظایف حوزه های مختلف در ادامه فعالیتهای این رویداد را بسیار ضروری دانست .